1 Ekim 2010 Cuma

burun kanamam

senelerdir çektiğim bir burun kanamam var son 1-2 senedir iyice arttı hangi doktora gittiysem burnumdaki problemlerden bahsedip bir an önce ameliyat olmamı istediler en son dayanamadım geçen ay ağustosta senelik iznimde ameliyat olmaya karar verdim. önce tomografi çektiler doktor anlattı burun kemiğindeki eğrilik düzelicek sonra büyüyen et küçülecek vede sinüslerim boşalacak dedi ameliyata girdim akşamında burnumdaki tamponla eve gönderdi 3gün sonra çıkardık tamponları onuda ayrı postta yazim ameliyat maceramı :)) neyse önceleri iyi sonra bi baktım kanama devam ediyor doktorum kanamada ameliyat sonrası %60/70 azalır demişti demekki geçmemiş gittik doktora bir dünya kremi spreyi hapları iğneleri verdide verdi kullandım ama sonuç sıfır kanama geçmiyor bugün için gene randevum vardı işten izin aldım sabah için hem kızımıda ben götürdüm okuluna ordanda doktora gittim baktı problemler devam ediyormu dedi evet dedim burnumda hiç bir sorunun olmadığını kanamaya sebeb vercek ne bir yara nede bir çatlak olduğunu söledi sonra tansiyona bağlı birşeymi dedi tansiyonumu ölçtü normaldi tamamiyle alerjik bir kanama dedi durdu karaciğerinle ilgili sorun olabilir dedi bide nedese şaşırdım sen hiç büyük abdestini yaparken solucan düşürdünmü dedi bende solucan değil ama minik kıl kurtlarından düşürüyorum dedim tamam dedi kanamanın sebebi bu dedi bağırsak parazitleride burun kanamasına sebeb verirlermiş bu yüzdende önce ilaç kullancam 1 ay sonrada büyük abdestten tahlil alcaklarmış sonrada karaciğere bakılacak senelerdir onlarla yaşamaya alışmıştım kurtlarımla ama bana zarar veriyorlarmış hiç beklemezdim :) ne kadar kurtlu kadınım :)) daha sonra size diğer alerjik sorunlarımdanda bahsedim ama çok uzun yazdım sanırım :))) kusura bakmayın artık

10 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

geçmiş olsun, umarım doğru teşhis konurda kurtulursunuz bu sorundan... Ben de alrjik bir bünyeye sahibim... kokulara, deterjana, bitkilere ve bi sürü başka şeye... hiç aldırıyormuyum yooo:))9 içiyorum alerji ilaçlarımı paşa paşa gezip tozuyorum:)
Sevgiler size ve İrem'e

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim ablam evet benimde öle çok alerjik şimdi işyerinde maskeyle dolaşmamı istedi doktor bişey değil millet bana cüzzamlı muamelesi yapmasa :))

Işıl dedi ki...

GECMIS OLSUN

fisunlahersey dedi ki...

aşk olsun,kusur bakmayın yazmışsın ne kusuru arkadaşım.
okudum okudumda sonuç tam bi süpriz oldu yani öyle bi şaşırdımki,aşırı derecede.

yaşardım ben bu problemi hemde abartılı bi şekilde kafamı öne eğmem yeterdi,çocukluğumda,tabi üvey anne bizim yüzümüze bile bakmayan bi baba...:(

doktora falan gittikmi hiç hatırlamıyorum,daha soraki yıllardada devam etti,ama şimdilerde bitti artık :)

sanada geçmiş olsun canım,aslında ne güzel böyle yazıp paylaşmak,hiç bilmediğim bişeyi öğrenmiş oldum sayende tekrardan geçmiş olsun kendine iyi bak öpüyorum.

ruşyena dedi ki...

çok geçmiş olsun... benim de bir kaç yıl öncesine dek böyle ciddi bir problemim vardı... olmadık yerde, birden bire sol burnumdan şakır kaşır kan akıyordu... ne pasak durduramıyorduk.. 20 dk. yı geçtiğinde kendimi acilde buluyordum... paraşüt yöntemi deineln bir yöntemle gazlıbez doldururyorladı burnuma... sonra ilaçlar vb... zar zor kesiliyordu... sebebinin sinüzitten olduğu söylendi... bir kaç kez sinüzit tedavisi uygulandı... ama yine geçmedi... ta ki midemde problem çıkıp helikobakter için tedavi uygulanıncaya dek... bu tedavide penisilin ve antibiyotik içeren çok ağı bir ilaç kullandım... o ilaç aynı zamanda sinüzitime de iyi geldi ve burun kanamam bıçak gibi kesildi... şimdilerde sinüzütüm yeniden ortaya çıktı... ama kanama olmuyor artık... sinüzit için yeniden tedavi gördüm... umarım bir daha hiç olmaz... çok yıpratıcı bi şey çünkü...

bu tedaviniz sonuç vermezse doktorunuza benim örneğimi anlatın... belki sinüzitinizin tam tedavisi olmadığı için devam etmektedir...
acil şifalar dileğimle... sevgiler.

Unknown dedi ki...

ışılcığım teşekkürler

fisun ablam bitmesine sevindim inşallah benimde geçer

ruşen ablam benim kısa sürüyor kanamalrım 10dakikayı geçmiyor kendi tamponumu yapıyorum sonrada burnumu sıkıp bekliyorum ölece sinüzitim ile ilgili değil burun kanamalarım onu biliyorum benim tahminim doktorunda açıklamasından sonra iyice kesine kanate vardım büyük ihtimal karaciğerlerle ilgili çünükü küçüklüğümden beri alerjik bir yapıyla her sen bütün vücudum kabarıyor öbek öbek benden birtane daha oluyor şişmekten ama birtürlü çare bulunamadı 5senedir falan kabarma durdu busefer burun kanamalarım çoğaldı eskiden kabarmalarım olduğu dönemlerde burun kanama çok nadirdi kendi kanaatimce tanımı koydum kesinleştirdim. şimdi 1 ay sonra karaciğerim için ultrason isteyip tahlil yaptırcam bide dışkı tahlili yapılacak inşallah bunlardan da bir sonuç çıkar ama sizin dediğiniz gibi penisilin türevi ilaçtanda bahsedicem teşekkür ederim

NİLÜFERCE.... dedi ki...

Geçmişler olsun sonuç beni de şaşırttı valla aklıma gelecek en son şey ne alakası var diyesi geliyo insanın kimisinin kılcal damaraları hassas oluyor bu durumda ilk aklıma gelen o oldu inşallah ilaç tedavisiyle kurtulursun.Bir de yaz canım:) uzun uzun yaz izleyicin boşuna mı olduk:)......

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim waterlily ben zaten yazmaya başladıkça alakalı alakasız herşeyden yazıyorum konuşurkende öle bi açıldımmı susmak bilmem :)) kendimi tutamıyorum yazarken bazen yorumlardada öle yapıyorum aklımdan geçen herşeyi yazmak güzel oluyr

NİLÜFERCE.... dedi ki...

tabii ki yazmak en büyük terapilerden biridir ben senelerce günlük tuttum mesela içine atmaktansa bir şeyleri yazarak dışarı atmak çok güzel ama burda hiç olmazsa fikir alışverişi yapabiliyorsun,boşa konuşmadığını anlıyorsun,gelen yorumlardan mutlu oluyorsun ya da tecrübe ediniyorsun ne bileyim içini dökmek güzel:)OMO temizler:))bak benimde çenem düşüyor:))

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun cnm,hiç aklımıza gelmiyecek şeylerle karşılaşıyoruz,aslında hemen doktora danışmak gerekiyor ama ihmal ediyoruz.Hobini göster etkinliğinde başarılar ve kolaylıklar dilerim.Sevgiler...

 

BLOG designed by