14 Kasım 2010 Pazar

iremin doğumgünüsü


7 yorum:

Swotpisces dedi ki...

Happay birthday İREMMMMMMMMMMMMMMM... :)

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

allah hayırlı uzun ömürler versin iyiki doğdun irem nice yaşlara

Işıl dedi ki...

iyi bayramlar

GÖNÜL dedi ki...

mutlu senelere irem :)

sağlıklı ve mutlu nice bayramlara

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
sizede iyi bayramlar

Fulyanna dedi ki...

Çiçek ablam vallahi kusura bakma.

Bayram haftası yoğundum görmedim daha doğrusu bayramda bloğumla pek ilgilenemedim.Dönüşte de dükkan içindeki tantanadan yine görmedim :S

İrem kızın geçmiş doğumgünü kutlu olsun nice yıllara :)

esra dedi ki...

Benim büyük kızım gibi kokoş, iremde büyüdüğü zaman mutlaka benim kızım gibi kokoşluktan tikiliğe geçer.. nasıl başlarsa öyle oluyorlar bu gacılar:)))iyki doğmuş annesinin fıstığı nice yıllar inş...bi öğlen paydosundada beklerim neden olmasın ..neredesin sen:)

 

BLOG designed by